Notice: require(): read of 1252 bytes failed with errno=12 Cannot allocate memory in /var/www/vhosts/doenjaa.nl/httpdocs/wp-content/plugins/elementor/includes/autoloader.php on line 294 Hulp & Contact – Doenjaa.nl

Bent u op zoek naar persoonlijk advies? 

Heeft u vragen over onze service, of over één van onze producten? 

Dagelijks staat het team met liefde en plezier voor u klaar. Want wij willen u blij maken met dat waar wij goed in zijn!

Gebruik het contacformulier >>>

    Garantie

    Doenjaa.nl staat 100% achter haar producten. 

    Ondanks de strenge selectie op kwaliteit is het onvermijdelijk dat er defecten of klachten ontstaan. Daar zijn we ons zeker van bewust. Vandaar dat wij u dan ook (tenzij anders vermeld) volledige garantie bieden op uw aankoop. We zullen alles op alles voor u zetten om de ontstane defecten volledig naar tevredenheid op te lossen. Vanzelfsprekend wel binnen alle redelijkheid van de verwachte levensduur van een product.

    Wat te doen bij klachten?
    Stuur een e-mail naar klantenservice@doenjaa.nl, onder vermelding van uw bestelnummer, waarin u de klacht duidelijk omschrijft.

    Retourneren

    We verzoeken u om, indien mogelijk, onderstaande retourprocedure te volgen:

    Meld een defect/ beschadigd of verkeerd geleverd artikel vooraf, telefonisch of per mail (klantenservice@doenjaa.nl)

    Nadat wij contact met u hebben gehad, stuurt u ons het defecte/verkeerd geleverde artikel toe met het verzendlabel en een volledig ingevuld retourformulier, 

    waarna wij bij ontvangst hiervan het vervangende artikel weer naar u terugsturen.

    Graag het product/de producten correct inpakken. Dat betekent: in de onbeschreven en onbeplakte originele productverpakking en vervolgens in een stevige en nette oververpakking.

    *LET OP! Wij kunnen gepersonaliseerde producten helaas niet terug nemen. Deze vallen onder de wettelijke uitzonderingen herroepingsrecht en bedenktijd.

    Als u een niet gepersonaliseerd product wilt terug sturen, zijn de directe retourkosten voor eigen rekening. 

    Er is dan ook geen sprake van een serviceoplossing (het vervangen van een defect product), maar van een annulering.

    Retourneren kan op twee manieren:

    U brengt zelf  het product/de producten correct ingepakt naar onze winkel uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking.

    Ons adres:
    Leeuwerikplein 5, 1444 HW Purmerend

    Retourneren met PostNL

    Als u het pakket met PostNL-retour wilt sturen, adviseren wij om dit aangetekend te doen, en naar het volgende adres:

    Doenjaa t.a.v. afdeling Retouren
    Leeuwerikplein 5, 1444 HW Purmerend

    Voor een goede en snelle afhandeling is het belangrijk dat de producten die retour komen correct verpakt worden. Verpak het ongebruikte product dus in de (onbeplakte, onbeschreven) originele productverpakking en vervolgens – samen met het retourformulier – in een nette, stevige oververpakking.

    Stuur het pakket voldoende gefrankeerd op naar het volgende adres:

    Doenjaa t.a.v. afdeling Retouren
    Leeuwerikplein 5, 1444 HW Purmerend, Nederland

    Sluit Winkelmand
    Onlangs Bekeken Sluit
    Sluit

    Sluit
    Menu
    Categorie